شنبه ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ | Sat 4 May 2024
    باشگاه خبری ایران دریلینگ؛ مرجع تخصصی انتشار اخبار صنعت حفاری در ایران و جهان
    جهت انتشار رایگان اخبار فعالیت های شرکت خودتان در حوزه صنعت حفاری با ما تماس بگیرید
    برای اطلاع از تعرفه هزینه تبلیغات در باشگاه خبری ایران دریلینگ با ما تماس بگیرید
Breaking News
صنعت و دانشگاه یکشنبه ۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ، ساعت ۱۵:۰۴:۲۱

در راستای کامل‌تر شدن چرخه آموزش‌های علمی مهارتی صورت می‌گیرد
ارتقاء سه رشته تخصصی مرکز علمی کاربردی حفاری از کاردانی به کارشناسی
ایران دریلینگ: رئیس مرکز علمی کاربردی حفاری از ارتقاء سطح تحصیلی سه رشته تخصصی این مرکز از کاردانی به  کارشناسی از ابتدای سال تحصیلی 96-95 خبر داد. به گزارش ایران دریلینگ و به نقل از روابط عمومی شرکت ملی حفاری ایران مهندس مهدی مهران در توضیح بیشتر در این باره گفت: توسعه سطحی علمی این مرکز در راستای کامل تر شدن چرخه آموزش‌های علمی مهارتی صنعت حفاری صورت می‌گیرد.

وی افزود: در این ارتباط با هماهنگی واحد برنامه ریزی آموزش مهارتی دانشگاه علمی کاربردی استان خوزستان سر فصل‌های درسی تدوین و مراحل اخذ دریافت مجوزهای لازم از دانشگاه جامع علمی کاربردی در دست پیگیری است. مهران اظهار کرد: این مرکز وابسته به شرکت ملی حفاری ایران است و هم اکنون در پنج رشته عملیات حفاری، تامین و نگهداری  برق و مکانیک دستگاه‌های حفاری، سیمان و اسید و سیال حفاری در مقطع کاردانی نزدیک به 700 دانشجو دارد.

رئیس مرکز علمی کاربردی حفاری و معاون مدیریت پژوهش، فناوری و مهندسی ساخت شرکت ملی حفاری ایران همچنین با اشاره به ایجاد رشته جدید مهندسی کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست (HSE) به رشته‌های تحصیلی این مرکز، گفت: پذیرفته شدگان این رشته از مهرماه امسال تحصیلات خود را در این مقطع آغاز خواهند کرد. وی در زمینه امتحانات نیم سال دوم سال تحصیلی جاری مرکز اظهار کرد: این امتحانات هم اکنون در پنج رشته تحصیلی در حال برگزاری است و تا دو هفته آینده ادامه دارد.


  کد خبر : 1147
  ارتباط با سردبیر : info@IranDrilling.ir
 

توجه :

در زمینه‌ انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است :
  • لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • «IranDrilling» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • «IranDrilling» از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.
اظهار نظر در خصوص این خبر :